Na een aantal jaren ervaring als assistent bij een accountantskantoor besloot Corrie in 1990 om voor zichzelf te beginnen. Letterlijk vanuit de slaapkamer startte zij aan huis haar eigen administratiekantoor: Administratiekantoor Broekman. In die tijd niet een heel voor de hand liggende keuze om als vrouw met twee schoolgaande kinderen te gaan ondernemen. Toch pakte zij de uitdaging met beiden handen aan. Ze maakte zich sterk voor het midden- en kleinbedrijf in de regio, overtuigd van het feit dat ook deze groep ondernemers profijt had bij een goede boekhouder. Corrie startte met grote kasboeken, draaide stapels papier uit de matrixprinter en bediende een rekenmachine met telstroken. Rapporten werden uitgewerkt in Word Perfect.

Digitalisatie

Vandaag de dag wordt de financiële administratie steeds verder geautomatiseerd en werken we online samen met onze klanten. Een samenwerking die steeds meer een adviserend karakter krijgt. De kunst is daarbij om met de ondernemer voorbij de cijfers te kijken, met de financiële administratie als middel om een onderneming te kunnen sturen in de richting waarin de ondernemer graag kijkt.

Natuurlijk waarderen wij ook de ondernemers die weinig affiniteit hebben met het digitaliseren, en die de zogeheten schoenendoosadministratie bij ons brengen. Ook hen bieden we graag een optimale dienstverlening als het gaat om het organiseren van de financiële administratie, zodat de ondernemer meer ruimte heeft om zich te kunnen concentreren op zijn of haar eigen vakgebied.

Vertrouwde diensten

Voor welke ondernemer ook: al die jaren zijn we hetzelfde kantoor gebleven met de vertrouwde diensten en mentaliteit die door onze klantenkring sinds jaar en dag erg gewaardeerd wordt. We hebben met trots een trouw en divers klantenbestand opgebouwd, waarbij Corrie een aantal ondernemers al sinds het begin van haar eigen bedrijf tot haar klantenkring mag rekenen.

Familiebedrijf

Geleid door veranderingen in het vak is de naam inmiddels gewijzigd naar Broekman Administratie en Fiscale Diensten en is het in de afgelopen decennia uitgegroeid tot een echt familiebedrijf. Dat haar beide kinderen in het bedrijf zouden gaan werken kon Corrie niet bedenken toen zij op 1 juni 1990 voor zichzelf begon. Sinds 2005 werkt Corné in het bedrijf, gevolgd door Janine in 2013. Door de combinatie van ervaring en kennis van Corrie en het jonge ondernemerschap met een frisse kijk van Corné en Janine, wordt het bedrijf voortgezet op een solide basis en met een toekomstgerichte visie.

Begin met chatten
Copyright © - Broekman Administratie & Fiscale Diensten 2024
Menu

Adres

Rijnstraat 22
4191 CL Geldermalsen
(0345) 57 31 78
info@broekman-administratie.nl

Openingstijden

ma-vr 08:30 - 17:00